2012. június 6., szerda

5. Fejezet : Beköltözés



Sziasztok! Ne haragudjatok, hogy csak most hozom ezt a részt, de az érettségik miatt nagyon el voltam havazva. Nos örömmel tudatom veletek, hogy végeztem az írásbelikkel, és már csak a szóbelik vannak hátra! :) Remélem jól fognak azok is sikerülni! :) Tényleg nagyon sajnálom, hogy eddig nem hoztam részt, de ezentúl rendszeresen fogok hozni, hogyha ti is úgy akarjátok! Na de nem húzom tovább! Jó olvasást! :)







Nemsokára meg is érkeztünk Tommi svájci otthonába. Őszintén szólva nagyon örültem annak, hogy befejeztük az utazást, mert szinte egész idő alatt egyszer sem szóltunk egymáshoz.

Ahogy kipakoltuk a bőröndöket én besiettem a házba.

- Melyik lesz az én szobám? A szokásos? - Kérdeztem Tommit, és elindultam az emeletre abba a szobába, amibe akkor aludtam mikor itt jártam.

-Nem! A Te szobád a mellettem lévő szoba lesz, tudod, amelyikkel közös a fürdőszobám. - mondta a finn és a holmimat máris vitte az említett helység felé. Megmondom őszintén köpni nyelni nem tudtam az illetődségtől. Ez a szoba volt az a hely, amire a legmerészebb álmaimban sem gondoltam volna, hogy valaha ide leszek elszállásolva. Három hálószoba volt még a házba Tommién kívül, és ezek közül kettőnek külön fürdőszobája volt. Kivéve ennek.

Amint beléptünk a hatalmas helységbe a szemem azonnal a szoba közepén elterülő franci ágyon állapodott meg. Gondolataim és képzeletem ezerfelé cikázott, aminek hatására arcomba szökött a vér. Tommi ezt észre is vette, és ami a legmeglepőbb, ennek hangot is adott.

- Ne ábrándozz! Ha az meg is fog történni nem ebben az ágyba. - lépett mögém suttogva.- A saját ágyamban akarlak.

Azonnal meghűlt ereimbe a vér és válaszolni sem tudtam erre, de nem is volt időm rá, mert mire megfordultam Tommi már nem volt a szobába, és mint később kiderült a lakásban sem.

Miután sikerült helyretennem a gondolataimat, úgy döntöttem valami hasznossal ütöm el az időt, így először kipakoltam a holmimat. Mire végeztem egész lakájossá tettem  a szobát, melyet a rendelkezésemre bocsájtottak. Már jócskán estefelé járt, de Tomminak még se híre, se hamva nem volt. Úgy döntöttem csinálok valami vacsorát, mert nem fogok erre a lökött emberre várni. Benéztem a hűtőbe. Semmi mást nem találtam, csak azt amit Kharo csomagolt nekünk, meg egy pár szem zöldséget. A legjobb, amit kitudok ebből hozni ha csinálok a húsos szendvicsekhez salátát. Az is jobb mint a semmi. Éppen a paprika felszeletelésével bajlódtam, mikor kinyílt az ajtó, és Tommi lépett be rajta.

- Nocsak Thula. Valami hasznosat is tudsz csinálni?- kérdezte gúnyosan. Bevallom őszintén nem értettem a mai viselkedését, és fájt is ahogy bánt velem.

- Tommi! Mond meg nekem, hogy valójában mi bajod van velem? Ha ennyire utálsz miért hívtál el magadhoz!? - fordultam felé könnyezve.

- Ugyan Thula! Ne játszd meg magad! Te is nagyon jól tudod, hogy nem utállak.- Lépett felém- Az az igazság, hogy a vágyon kívül semmit nem érzek irántad. - Suttogta, és a következő pillanatba már az ajka az ajkamon volt. Első meghökkenésem után, még el akartam magamtól tolni, de a mozdulat simogatásba váltott át és akaratom ellenére viszonoztam a csókját. A finn nekidöntött a konyha pultnak és a becézgetést a nyakamon folytatta tovább. Ahogy végigcsókolta azt egy halk sóhaj hagyta el a számat. A mennyekben éreztem magam, de legalább is három méterrel a föld felett lebegtem. "Végre az a férfi akiért a szívem dobogott észrevett" A következő pillanatban viszont szembejutott az utolsó mondata. Ez adott erőt ahhoz, hogy el lökjem magamtól. Ahogy a szemébe néztem gúnyt véltem felfedezni benne és ez még jobban fájt, mint az amit velem tett. Nem érdekelt, hogy ott hagyok csapot-papot felrohantam a szobámba és magamra zártam az ajtót.

"Hogy tehette ezt? Mit tettem? Mivel érdemeltem ezeket ki? " Ezek és ehhez hasonló gondolatok cikáztak a fejembe míg álomba sírtam magam...

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Itt abba hagyni...hát ezért 5 év börtön :DD
    Nagyon-nagyon tetszett és sokkolt,jó értelemben ;) Érdemes volt erre várni,remélem hamar hozod a frisst,a héten még?:$
    Jaj,úgy tudnám még olvasni :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Komolyan nem hiszem el, hogy Tommi ennyire tapló! Tudom, nem ezzel kellene nyitnom, de akkois... Tudja, hogy Thulia ki van borulva, és azt is hogy szereti. És neki sem közömbös. Erre, csak hogy megmutassa, hogy vele nem lehet játszadozni, direkt kikészíti? Szerencsétlen a végére idegösszeomlást fog kapni kb, mert most Svájcban csak Tommiban bízhat... Szerencsétlen csajszi!
    A lényeg az, hogy nagyon tetszett, és tényleg nem ér itt abbahagyni! A börtönt én nem javaslom, mert annak csak az lenne a vége, hogy még később kapunk folytatást, mert ott nincs net:(
    Én mindenesetre nagyon várom, és hajrá az érettségijeiddel!
    Dorcsa

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Van rá valamennyi esély, hogy a hosszú kihagyás után újult lendülettel folytasd a történetet? :)
    Én mindenesetre nagyon örülnék neki! :)
    Dorcsa

    VálaszTörlés